Logo Kurier Iławski

Pierwsza strona
INFORMACJE
Opinie
Papierosy
CENNIK MODUŁOWY
Ogłoszenia drobne
Stopka
Wyszukiwarka
FORUM

INFORMACJE
Remont wiaduktu: Toniemy w korkach
Dojechali na wstecznym
Leśna Banda!
Burmistrz milioner
Szatan w rękach aniołów
Skarga na szpital. Pytania bez odpowiedzi
Potwór i morderca spod matki serca
Morderstwo przy tartaku
Mąż Niemiec nie jest zły!
Czy Jeziorak odpędza burze?
PSL chce zniesienia dwukadencyjności w gminach
Burmistrz bez zaufania
Śmierć za 10 tysięcy złotych
3-latek odnaleziony na mokradłach w lesie!
Seks pod balkonem
Szok! U denstysty NFZ już nie pomoże!
Z maczetą na księdza
Nowa szefowa rady miejskiej
Dogrywka: Trzaskowski kontra Nawrocki
Kompromitacja! Kasa przeszła nam bokiem
Więcej...

INFORMACJE

2006-05-24

Telewizja nie spełnia marzeń


Janina Gogolin z Iławy zamówiła w telewizyjnym markecie odkurzacz. Niestety, w paczce znalazła inny sprzęt niż zamawiała. Emerytka poczuła się oszukana. O interwencję poprosiła więc Kurier.


– Gdy zobaczyłam ten odkurzacz w telewizji, uznałam, że bardzo by mi odpowiadał. Wykręciłam więc podany numer telefonu i go zamówiłam – opowiada pani Janina Gogolin, emerytka z Iławy.

Iławianka wybrała odkurzacz bezprzewodowy Shark Cordless Sweeper za 299 zł. Zdziwiła się, gdy po kilku dniach kurier za paczkę zażądał od niej tylko nieco ponad 200 zł. Zdziwienie zamieniło się w złość, kiedy w środku paczki pani Janina znalazła nie zamówionego „Sharka”, ale jakiś tańszy o 100 zł Swivel Sweeper.

– To co, że tańszy, kiedy ja chciałam tamten?! – denerwuje się emerytka. – Tego „Swivela” nawet nie wyciągałam z kartonu, tylko od razu zapakowałam i wysłałam pocztą do sprzedawcy za pobraniem. Do środka włożyłam list, że absolutnie nie o ten sprzęt mi chodziło.

Po kilku dniach paczka wróciła do Iławy. Adresat odmówił jej przyjęcia. Wtedy właśnie Janina Gogolin zwróciła się do naszej redakcji o pomoc.

– Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem – mówi nam Paweł Rydz, dyrektor działu sprzedaży poznańskiej firmy TV Promotion Direct, sprzedawcy odkurzacza. – Do każdego wysłanego zakupu dołączamy ulotkę informującą o prawach klienta. Każdy klient w ciągu 10 dni ma prawo zwrócić sprzęt bez podania przyczyny.

– Ale ta pani nie chce z powrotem pieniędzy, tylko swój wymarzony odkurzacz. Co w takim razie ma zrobić? – pytamy.

– Najlepiej zadzwonić do naszego biura obsługi klienta, podać numer rachunku oraz swoje dane, a jej sprawa zostanie szybko wyjaśniona – radzi dyrektor i podaje właściwy numer, który przekazujemy pani Janinie.

– Powiedzieli, że tych odkurzaczy, co ja chciałam, już nie mają. A ja przecież zamawiałam go zaraz po tej reklamie telewizyjnej! – relacjonuje swoją rozmowę pani Janina. – Kazano mi odesłać ten odkurzacz, ale bez pobrania. Wtedy odbiorą paczkę i odeślą mi pieniądze. Na tych przesyłkach straciłam 30 złotych. I tyle z tego mam.

RADOSŁAW SAFIANOWSKI



Janina Gogolin upatrzyła sobie w tv markecie odkurzacz.
Niestety, teraz telewizyjne sklepy kojarzyć jej się będą
tylko z kłopotami.

  2006-05-24  

Z komentarzami zapraszamy na forum
Wróć   Góra strony
115939408



REDAKCJA:
redakcja@kurier-ilawski.pl


Zaproszenia: co, gdzie, kiedy?
informator@kurier-ilawski.pl


Biuro Ogłoszeń Drobnych:
ogloszenia@kurier-ilawski.pl


Biuro Reklamy:
reklama@kurier-ilawski.pl


Kronika Towarzyska:
kronika@kurier-ilawski.pl






Pierwsza strona | INFORMACJE | Opinie | Papierosy | CENNIK MODUŁOWY | Ogłoszenia drobne | Stopka | Wyszukiwarka
FORUM | 
E-mail: redakcja@kurier-ilawski.pl, reklama@kurier-ilawski.pl, ogloszenia@kurier-ilawski.pl
Copyright © 2001-2025 - Kurier Iławski. Wszystkie prawa zastrzeżone.