Logo Kurier Iławski

Pierwsza strona
INFORMACJE
Opinie
Papierosy
CENNIK MODUŁOWY
Ogłoszenia drobne
Stopka
Wyszukiwarka
FORUM

INFORMACJE
Remont wiaduktu: Toniemy w korkach
Dojechali na wstecznym
Leśna Banda!
Burmistrz milioner
Szatan w rękach aniołów
Skarga na szpital. Pytania bez odpowiedzi
Potwór i morderca spod matki serca
Morderstwo przy tartaku
Mąż Niemiec nie jest zły!
Czy Jeziorak odpędza burze?
PSL chce zniesienia dwukadencyjności w gminach
Burmistrz bez zaufania
Śmierć za 10 tysięcy złotych
3-latek odnaleziony na mokradłach w lesie!
Seks pod balkonem
Szok! U denstysty NFZ już nie pomoże!
Z maczetą na księdza
Nowa szefowa rady miejskiej
Dogrywka: Trzaskowski kontra Nawrocki
Kompromitacja! Kasa przeszła nam bokiem
Więcej...

INFORMACJE

2006-07-19

Koniec problemu, kabla już nie ma


Pisaliśmy o problemach Urszuli Racławskiej z Telekomunikacją Polską. Mieszkanka domu jednorodzinnego chciała przed zimą ocieplić ściany swojego mieszkania. Robotnicy rozpoczęli prace, jednak okazało się, że remontu nie uda się dokończyć przez telefoniczny kabel, który biegł przez podwórko Racławskiej.


Naprężony przewód dotykał ściany budynku i przez to nie można było ułożyć ocieplenia z płyt styropianowych. Telekomunikacja nie pozwoliła przesunąć kabla samodzielnie robotnikom, grożąc interwencją policji.

Urszula Racławska napisała więc pismo, prosząc o załatwienie sprawy. Pismo wysłała na adres „Błękitnej Linii TP”. Po miesiącu oczekiwania na odpowiedź zwróciła się do nas o pomoc.

Poprosiliśmy o wyjaśnienie sytuacji Romana Wilkoszewskiego, rzecznika TP. Oto jego odpowiedź:

„Otrzymałem informację, że odbyło się spotkanie przedstawiciela TP z p. Urszulą Racławską oraz jej sąsiadką Elżbietą Słabuszewską. Podczas spotkania ustalono, że monterzy firmy współpracującej z TP przełożą kabel zgodnie ze wskazówkami firmy wykonującej remont budynku należącego do Pani Urszuli. Przedstawiciel TP uzyskał też zgodę sąsiadki Pani Urszuli na takie położenie kabla, które obu paniom pozwoli uniknąć problemów w przyszłości. Dyrektor Technicznej Obsługi Klienta w TP poinformował mnie, że do tej pory nie otrzymał wysłanego w maju pisma Pani Urszuli”.

Sprawdziliśmy. Faktycznie kilka dni później problematyczny kabel został przesunięty, a remont mógł być kontynuowany.

BARTEK GONZALEZ



Po naszej interwencji ten kabel został
przesunięty i remont mógł się rozpocząć

  2006-07-19  

Z komentarzami zapraszamy na forum
Wróć   Góra strony
115948455



REDAKCJA:
redakcja@kurier-ilawski.pl


Zaproszenia: co, gdzie, kiedy?
informator@kurier-ilawski.pl


Biuro Ogłoszeń Drobnych:
ogloszenia@kurier-ilawski.pl


Biuro Reklamy:
reklama@kurier-ilawski.pl


Kronika Towarzyska:
kronika@kurier-ilawski.pl






Pierwsza strona | INFORMACJE | Opinie | Papierosy | CENNIK MODUŁOWY | Ogłoszenia drobne | Stopka | Wyszukiwarka
FORUM | 
E-mail: redakcja@kurier-ilawski.pl, reklama@kurier-ilawski.pl, ogloszenia@kurier-ilawski.pl
Copyright © 2001-2025 - Kurier Iławski. Wszystkie prawa zastrzeżone.