Logo Kurier Iławski

Pierwsza strona
INFORMACJE
Opinie
Papierosy
CENNIK MODUŁOWY
Ogłoszenia drobne
Stopka
Wyszukiwarka
FORUM

INFORMACJE
Remont wiaduktu: Toniemy w korkach
Dojechali na wstecznym
Leśna Banda!
Burmistrz milioner
Szatan w rękach aniołów
Skarga na szpital. Pytania bez odpowiedzi
Potwór i morderca spod matki serca
Morderstwo przy tartaku
Mąż Niemiec nie jest zły!
Czy Jeziorak odpędza burze?
PSL chce zniesienia dwukadencyjności w gminach
Burmistrz bez zaufania
Śmierć za 10 tysięcy złotych
3-latek odnaleziony na mokradłach w lesie!
Seks pod balkonem
Szok! U denstysty NFZ już nie pomoże!
Z maczetą na księdza
Nowa szefowa rady miejskiej
Dogrywka: Trzaskowski kontra Nawrocki
Kompromitacja! Kasa przeszła nam bokiem
Więcej...

INFORMACJE

2007-05-02

CARREFOUR przeprasza klientkę


Zrobiła niewielkie zakupy. Później, płacąc w kasie, zorientowała się, że ceny wystawione na sklepie przy towarze różnią się od cen na paragonie. Zażądała zwrotu gotówki. Nie było to jednak takie proste.


– Dwa złote różnicy w cenie szamponu i 1,50 zł w owocach granatu – mówi pani Irena z Iławy. – Gdy zobaczyłam paragon, a zawsze zaraz przy kasie sprawdzam, czy naliczone ceny są takie same, jak te wystawione przy towarze, okazało się, że są inne. Zdenerwowałam się i zapytałam kasjerki, dlaczego naliczyła mi więcej niż powinna.


NIE PRZEKODOWALI

Odpowiedź kasjerki, z relacji naszej bohaterki, była prosta: „Mam takie kody cenowe wprowadzone do kasy i tak nabijam. Widocznie nie przekodowano kas”.

– Kasjerka chciała mi oddać pieniądze i zabrać towar – mówi dalej klientka Carrefoura, marketu w iławskiej Galerii Centrum. – Nie zgodziłam się. Zażądałam anulowania paragonu i wypłacenia nadpłaconej gotówki za szampon i owoc granatu. Nie po to robiłam zakupy, by je oddawać.


ZOSTAŁA Z WÓZKIEM

Sytuacja konfliktu trwała dość długo. Wyjaśnianie problemu zakończyło się dopiero po zamknięciu marketu.

– Dosłownie wypchnięto mnie poza teren marketu – dodaje pani Irena. – Prawie na czworaka wychodziłam, bo opuszczono rolety. Ledwo się przecisnęłam. O dziwo, zostałam na pasażu poza terenem sklepu z wózkiem. To nie do przyjęcia.


CARREFOUR PRZEPRASZA

– Ta klientka ma rację – mówi Piotr Mrozowski, dyrektor iławskiego oddziału Carrefour Expres Polska. – Taka sytuacja, gdy klient zostaje po zamknięciu sklepu z wózkiem na pasażu, nie mówiąc już o tłumaczeniu się kasjerki w sprawie nieprzekodowania kasy, nie powinna mieć w ogóle miejsca i jest nie do przyjęcia. Mogę jedynie przeprosić tę panią i zagwarantować, że z większą uwagą będę śledził pracę obsługi sklepu, by nigdy już nie doszło do podobnej sytuacji.

JOANNA MAJEWSKA

  2007-05-02  

Z komentarzami zapraszamy na forum
Wróć   Góra strony
115960114



REDAKCJA:
redakcja@kurier-ilawski.pl


Zaproszenia: co, gdzie, kiedy?
informator@kurier-ilawski.pl


Biuro Ogłoszeń Drobnych:
ogloszenia@kurier-ilawski.pl


Biuro Reklamy:
reklama@kurier-ilawski.pl


Kronika Towarzyska:
kronika@kurier-ilawski.pl






Pierwsza strona | INFORMACJE | Opinie | Papierosy | CENNIK MODUŁOWY | Ogłoszenia drobne | Stopka | Wyszukiwarka
FORUM | 
E-mail: redakcja@kurier-ilawski.pl, reklama@kurier-ilawski.pl, ogloszenia@kurier-ilawski.pl
Copyright © 2001-2025 - Kurier Iławski. Wszystkie prawa zastrzeżone.