Logo Kurier Iławski

Pierwsza strona
INFORMACJE
Opinie
Kurier Zdrowia i Urody
Papierosy
CENNIK MODUŁOWY
Ogłoszenia drobne
Ogłoszenia modułowe
Stopka
Wyszukiwarka
FORUM

INFORMACJE
Jak trwoga to do... piwnicy
Nie daj się oszukać!
Zbudują wojskowy radar radiolokacyjny
Pierwsza taka operacja
Do studzienki mógł wpaść człowiek!
Jakie komitety wystartują w wyborach?
Wilki rozszarpały psy domowe na oczach dziecka
Radna Ewa Jackowska: Czuję się oszukana!
Leczyła duszę i ciało. Anna Betley-Duda
Urodziła na klatce schodowej
Film „Na żelaznej drodze: 150 lat kolejowej Iławy”
Strajk w markecie Kaufland
Atak wilka na dzieci
Historyczne nominacje rządowe dla naszych z regionu
Budowa zabrała młode życie
Szokujący incydent w Szkole Podstawowej nr 1
Burmistrz jednak podnosi podatki
Tragedia w fabryce Szynaka. Zabiła go rutyna? Brak nadzoru?
Napisała ciąg dalszy „Znachora”
Zakaz wejścia na internę szpitala
Więcej...

2006-08-02

Rower widmo!


Oddany do reklamacji rower kupiony w iławskim Kauflandzie zniknął bez śladu. Klient więcej go nie zobaczył. Historia skończyła się jednak dobrze: po długich targach między klientem a sklepem, nabywcy wręczono nowy bicykl.


Mieszkaniec Frygnowa koło Grunwaldu chciał dać swojej córce prezent. Z okazji ukończenia roku szkolnego ze świadectwem z czerwonym paskiem, dziecko miało dostać wymarzony rower.

Adam Pszenny pojechał więc do Kauflandu w Iławie i tam w promocji znalazł rower z amortyzatorami na tylnym i przednim kole oraz wysokiej klasy przerzutkami. Kiedy prowadził rower do kasy okazało się, że przednie koło jest niedokręcone, a w oponie nie ma powietrza. Był to jednak ostatni egzemplarz więc szybka wymiana nie wchodziła w rachubę.

Pan Adam zapłacił w kasie, zaś rower został w sklepie, a klient został zapewniony, że wkrótce ktoś z pracowników supermarketu się do niego odezwie.

Kiedy po kilku dniach nikt nie dzwonił, Adam Pszenny przyjechał ponownie Kauflandu. Kiedy zapytał, czy mógłby już odebrać rower z naprawy, okazało się, że roweru... nie ma!

– Pani w informacji powiedziała, że nic nie wie i odesłała mnie do dyrektora – mówi Pszenny. – Rozmawiałem z nim, ale on również nic nie wiedział. Powiedział, że sprawę wyjaśni i wziął ode mnie numer telefonu.

Mijały kolejne dni, ale nikt nie telefonował. Pan Adam znowu przyjechał do sklepu. Tym razem dyrektor wyjaśnił, że rower miał zepsute przerzutki i nie nadawał się do naprawy.

– Zaproponował mi wymianę na rower w tej samej cenie – opowiada klient. – Okazało się jednak, że w tej cenie mogę mieć zwykłego składaka. Odmówiłem, bo tamten rower miał amortyzatory i przerzutki.

Znowu minęło kilka dni i tym razem do Pszennego zatelefonowano ze sklepu.

– Zaproponowano mi identyczny rower, ale za dopłatą 200 złotych, bo wtedy była promocja – wspomina zdenerwowany. – Jeśli w międzyczasie zmieniła się cena, to ja nie mogę ponosić konsekwencji!

Ostatecznie klient dostał nowy rower podobny do tego, który kupił na początku lipca – bez dopłaty. Co się stało z pierwszym rowerem?

Poprosiliśmy centralę sieci Kaufland we Wroclawiu o odniesienie się do całej sprawy, ale do momentu oddania tego artykułu do druku nie otrzymaliśmy żadnej odpowiedzi.

BARTEK GONZALEZ



Adam Pszenny – szczęśliwy (ostatecznie) nabywca
roweru-widmo pokazuje kwit reklamacji,
w czasie której ów rower zaginął.

  2006-08-02  

Z komentarzami zapraszamy na forum
Wróć   Góra strony
102749840



REDAKCJA:
redakcja@kurier-ilawski.pl


Zaproszenia: co, gdzie, kiedy?
informator@kurier-ilawski.pl


Biuro Ogłoszeń Drobnych:
drobne@kurier-ilawski.pl


Biuro Reklamy:
reklama@kurier-ilawski.pl


Kronika Towarzyska:
kronika@kurier-ilawski.pl






Pierwsza strona | INFORMACJE | Opinie | Kurier Zdrowia i Urody | Papierosy | CENNIK MODUŁOWY | Ogłoszenia drobne | Ogłoszenia modułowe
Stopka | Wyszukiwarka | FORUM | 
E-mail: redakcja@kurier-ilawski.pl, reklama@kurier-ilawski.pl, ogloszenia@kurier-ilawski.pl
Copyright © 2001-2024 - Kurier Iławski. Wszystkie prawa zastrzeżone.